Less is More - O F.O.R.O.

Um fórum em defesa da Tirania, do Ódio, da Destruição, do Horror Sagrado e do Rock'n'Roll (não necessariamente nessa ordem...)

InícioInício  FAQFAQ  MembrosMembros  Registrar-seRegistrar-se  Conectar-se  

Compartilhe

"America's not a country. It's just a business."

Ir em baixo 
AutorMensagem
Convidado
Convidado

"America's not a country. It's just a business." Empty
MensagemAssunto: "America's not a country. It's just a business."   "America's not a country. It's just a business." Icon_minitimeQui Fev 21, 2013 5:40 am

Segue uma das melhores frases do cinema dos últimos tempos:

AMERICA IS NOT A COUNTRY, IS JUST A BUSINESS

Barack Obama (on TV): ...to reclaim the American dream and reaffirm that fundamental truth, that, out of many, we are one...
Driver: You hear that line? Line's for you.
Jackie Cogan: Don't make me laugh. One people. It's a myth created by Thomas Jefferson.
Driver: Oh, so now you're going to have a go at Jefferson, huh?
Jackie Cogan: My friend, Thomas Jefferson is an American saint because he wrote the words 'All men are created equal', words he clearly didn't believe since he allowed his own children to live in slavery. He's a rich white snob who's sick of paying taxes to the Brits. So, yeah, he writes some lovely words and aroused the rabble and they went and died for those words while he sat back and drank his wine and fucked his slave girl. This guy wants to tell me we're living in a community? Don't make me laugh. I'm living in America, and in America you're on your own. America's not a country. It's just a business. Now fuckin' pay me!

https://www.youtube.com/watch?v=WR2J-m4lJn4

CHUPA, BARATA OBAMA!!!! CHUPA, AMURRICA!! Av2 Av2 Av2 Av2 Av2 Av2

Última edição por Coroné em Sex Fev 22, 2013 10:33 am, editado 1 vez(es)
Heisenberg

Heisenberg

MensagemAssunto: Re: "America's not a country. It's just a business."   "America's not a country. It's just a business." Icon_minitimeQui Fev 21, 2013 10:36 pm

Esse filme é uma merda, diga-se de passagem.

Conservadores Americanos
Ver perfil do usuário
Kamikaze
Admin
Kamikaze

MensagemAssunto: Re: "America's not a country. It's just a business."   "America's not a country. It's just a business." Icon_minitimeSex Fev 22, 2013 12:29 am

Podissê, mas o diálogo que o Coroné bostou é ínclito hein. Av

"A sanidade é para os fracos" / "É preciso humilhar o intelecto" - Roman Nickolai Maximilian von Ungern-Sternberg

E na Jihad combateremos, o admirável coração tranqüilo, a espada violenta, resignados a matar e a morrer!

NEVÁ SVRRENDÁ!!!

_____

http://worden.blogspot.com
Ver perfil do usuário
Mr Mac

Mr Mac

MensagemAssunto: Re: "America's not a country. It's just a business."   "America's not a country. It's just a business." Icon_minitimeSex Fev 22, 2013 2:23 am

Incrível o que caras como Rousseau fizeram com o pensamento Ocidental.
Ver perfil do usuário
Convidado
Convidado

MensagemAssunto: Re: "America's not a country. It's just a business."   "America's not a country. It's just a business." Icon_minitimeSab Fev 23, 2013 4:15 am

É inusitado que de um filme tão fraco saia um diálogo tão formidável, dos melhores diálogos do cinema nos últimos anos. O diálogo, aliás, ocorre já no final do filme, o que me fez sair da sala do cinema em completo êxtase, como se aquela porcaria tivesse sido o melhor filme do mundo.
Conteúdo patrocinado

MensagemAssunto: Re: "America's not a country. It's just a business."   "America's not a country. It's just a business." Icon_minitime

"America's not a country. It's just a business."
Página 1 de 1

Permissão deste fórum:Você não pode responder aos tópicos neste fórum
Less is More - O F.O.R.O.  :: Blitzkrieg-
Ir para: